Česta pitanja

Kakva je procedura u slučaju štete na vozilu?
U slučaju štete na vozilu potrebno je nazvati naš Odjel za štete na kontakt broj 01/6472-362, gdje će Vas naši djelatnici uputiti u daljnju proceduru rješavanja nastale štete.
Gdje mogu obaviti registraciju vozila?
Registraciju vozila možete obaviti u svim stanicama CVH na teritoriju Republike Hrvatske, u dogovoru sa našom postprodajnom službom.
LINK
Ako imam uključenu uslugu održavanja vozila, gdje moram održavati vozilo?
Usluge održavanja vozila se vrše isključivo kod naših ugovornih partnera.
Koliko puta godišnje mogu ići na servis?
Svaki korisnik vozila mora najmanje jednom godišnje (ili jednom u dvije godine, ovisno o modelu vozila) obaviti redoviti servis u ovlaštenom servisu. Korisnik također ima pravo neograničeno koristiti usluge servisa za sve kvarove nastale na vozilu.
Koga zovem kad imam problem sa vozilom?
U slučaju problema s korištenjem vozila potrebno je kontaktirati Mobile-4U asistenciju na broj 0800/1123 koja je dostupna 24 sata dnevno, 365 dana u godini. Djelatnici asistencije pomoći će Vam u rješavanju nastalog problema.
Kako naručujem zamjensko vozilo?
Ako imate ugovorenu uslugu zamjenskog vozila, uslugu je potrebno naručiti dva dana prije potrebe za korištenjem usluge pozivom na broj 01/6472-360 ili putem e-maila info@mobile4u.hr. Zamjensko vozilo moguće je koristiti prema uvjetima iz Ugovora.
Koje troškove snosi korisnik vozila?
Fizička ili pravna osoba koja je korisnik vozila u najmu snosi troškove goriva, ad blue tekućine, tekućine za pranje stakla, cestarina, mostarina, parkiranja, prekršajnih naknada, kao i svih usluga koje nisu uključene u Ugovor.
Može li se unajmljenim vozilom u inozemstvo?
Da, unajmljenim vozilom možete putovati van Republike Hrvatske u sve zemlje koje su u sustavu „zelenog kartona“.
Može li se produžiti vrijeme najma vozila?
U dogovoru sa našom prodajnom službom moguće je produžiti vrijeme najma vozila.
Kako se plaća najam vozila?
Za unajmljeno vozilo izdaju se mjesečne fakture, a plaćanje se izvršava putem transakcijskog računa.
Što je kratkoročni, a što dugoročni najam?
Pod kratkoročnim najmom podrazumijeva se najam vozila do godine dana. Sve iznad navedenog perioda smatra se dugoročnim najmom.
Kada mijenjate zimske gume?
Prema Zakonu o sigurnosti prometa na cestama u Republici Hrvatskoj, zimska oprema je obvezna od 15. studenoga tekuće godine do 15. travnja iduće godine. Gume za naše klijente su spremne za montažu 30-60 dana prije zakonskog roka u svrhu izbjegavanja nepotrebnih gužvi kod vulkanizera-partnera na lokacijama po željama naših klijenata.
Može li se dogovoriti isporuka vozila sa zimskim gumama?
Prema Vašim potrebama možemo dogovoriti razne dodatne pripreme koje smatrate potrebnima, od montaže guma i obljepljivanja vozila, do ugradnje euro kuke, montaže krovnih nosača i sl. Dodatne zahtjeve važno je komunicirati prije same isporuke vozila, kako bi preuzeli vozilo sukladno Vašim željama po sistemu ključ u ruke.

Niste pronašli odgovor na vaše pitanje?

Stojimo vam na raspolaganju, kontaktirajte nas u svakom trenutku i u najkraćem roku ćemo vam odgovoriti na vaše pitanje.